رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان کبودراهنگ در جلسه شورای آموزش و پرورش، گفت: در راستای افزایش آگاهی دانش آموزان باید اطلاعاتشان را در خصوص موضوعات مختلف بالا برد و در حال حاضر اطلاعات دانش آموزان‌ خیلی پایین است و کنجکاوی آنان در خصوص موضوعات مختلف باعث می‌شود به سایت‌های مختلف مراجعه کنند و در این مسیر آسیب‌های زیادی آنان را تهدید می‌کند.
کد خبر: ۸۰۶۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷ 16 December 2019

سرپرست مرکز بهداشت و درمان شهرستان کبودراهنگ با اشاره به اینکه در راستای افزایش آگاهی دانش آموزان بایستی اطلاعاتشان را در خصوص موضوعات مختلف بالا برد، بیان کرد: اطلاعات دانش آموزان‌خیلی پایین است و کنجکاوی آنان در خصوص موضوعات مختلف باعث می‌شود به سایت‌های مختلف مراجعه کنند و در این مسیر آسیب‌های زیادی آنان را تهدید می‌کند.

دکتر فرشته ستایش فرجی افزود: در زمینه آموزش به دانش آموزان نباید قصور و کوتاهی شود مباحثی نظیر آموزش مهارت زندگی و مهارت نه گفتن که بسیار حائز اهمیت است.

ایشان ادامه داد: آموزش‌ها در امر پیشگیری از اسیب‌های اجتماعی بسیار مهم است از الان باید کار شود تغییر رفتار‌ها در بزرگی بسیار سخت میشود حتی مهد کودک‌ها هم باید ورود کنند پدر و مادر‌ها با دانش آموزان هماهنگ باشند همگی در یک جهت پیش بروند.اهمیت آموزش دانش آموزان در جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار